Vše o nákupu
Doprava
Díky tomu, že spolupracujeme s více dopravci, si můžete vybrat přesně ten způsob doručení, který Vám vyhovuje. Navíc při každé objednávce vyšší než 1800 Kč máte doručení zboží zcela zdarma!
Kurýr GLS (195 Kč)
- doprava s doručením na adresu,
- po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
- v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr, nebo Vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení,
- kontakt na dopravce Kurýr GLS: +420 567 771 111.
Zásilkovna - doručení na adresu (145 Kč)
- doprava s doručením na adresu,
- po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
- v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr, nebo Vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení,
- kontakt na dopravce: +420 216 216 516.
Zásilkovna (79 Kč)
- osobní převzetí na více než 5000 výdejních místech Zásilkovny v rámci celé ČR,
- vaše zásilka na Vás bude čekat 7 kalendářních dnů, na některých výdejních místech si můžete prodloužit dobu uložení balíčku až na 21 dní přes aplikaci Zásilkovna,
- na některých výdejních místech můžete dobírku uhradit i platební kartou,
- po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
- jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat emailem a SMS zprávou a zároveň dostanete heslo, kterým je třeba se prokázat při vyzvednutí balíčku,
- balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit, případně jej vrátit zpět, pokud Vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat,
- kontakt na dopravce: +420 216 216 516.
Způsoby platby
Vyberte si z několika možností ověřených způsobů platby a uložte si bezpečně Vaši kartu pro ještě jednodušší nákup. Pro ty opatrnější nabízíme platbu na dobírku za 30 Kč.
Online platba kartou (ZDARMA)
- nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby - zcela bez poplatků,
- podporujeme platbu kartami Visa a Mastercard,
- citlivé údaje vaší karty jsou v bezpečí mezinárodní společnosti, která platby zprostředkuje.
Online bankovní převod (ZDARMA)
- platba je jednoduchá a bezpečná,
- rychlý platební příkaz Vás po dokončení objednávky přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kde po zabezpečeném přihlášení můžete jednoduše odeslat předvyplněný platební příkaz.
Platba na dobírku (30 Kč)
- částku za Vaši objednávku zaplatíte přímo přepravci při převzetí zásilky nebo v rámci osobního odběru,
- platba na dobírku je zpoplatněna částkou 30 Kč.
Ostatní platební metody (ZDARMA)
- GoPay peněženka - okamžitá platba přes vaši elektronickou peněženku,
- Bitcoin - okamžitá platba virtuální měnou Bitcoin,
- Google Pay - okamžitá platba přes elektronickou peněženku,
- SMS platba - stržena z kreditu nebo přičtena k tarifnímu vyúčtování.
Vrácení a reklamace
Nesplnil dodaný produkt Vaše představy? Nezoufejte, i to se může stát. Do 31 dní nám ho můžete bezplatně vrátit a my Vám zašleme peníze zpět. Podrobné informace najdete v našem reklamačním řádu.
Postup při vrácení a reklamaci
- vyplňte následující elektronický reklamační formulář; je to jednoduché, rychlé a díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce,
- pečlivě zabalte vracený produkt tak, jak byl zabalen, když Vám přišel od nás, a do balíčku prosím přiložte i papírovou objednávku, která Vám byla doručena spolu se zbožím, abychom Vás dokázali rychle identifikovat,
- v případě, že jste si v elektronickém reklamačním formuláři jako způsob zpětné dopravy vybrali podání přes výdejní místo Zásilkovna.cz, tak Vám v potvrzujícím mailu přijde ID kód k odeslání zásilky, který jen nadiktujete při jejím podání na vámi vybraném výdejním místě při předávání balíčku,
- pokud jste si vybrali, že si zpětnou dopravu zajistíte sami, tak nám prosím řádně označený a zabalený balíček pošlete na následující adresu:
OLA LC s.r.o., Ulice Maloveská 5724, 984 01 Lučenec
VRÁCENÉ ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU! - o tom, co se děje s Vaší vrácenou nebo reklamovanou zásilkou a v jakém je stádiu vyřizování, se dozvíte prostřednictvím automatických zpráv, které Vám budou v průběhu celého zpracovávání Vašeho případu průběžně chodit na Váš email.