Vše o nákupu

vyhoda1 (1)    Doprava    vyhoda1 (1)

Díky tomu, že spolupracujeme s více dopravci, si můžete vybrat přesně ten způsob doručení, který Vám vyhovuje. Navíc při každé objednávce vyšší než 1800 Kč máte doručení zboží zcela zdarma!

Kurýr GLS (195 Kč)

  • doprava s doručením na adresu,
  • po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
  • v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr, nebo Vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení,
  • kontakt na dopravce Kurýr GLS: +420 567 771 111.

Zásilkovna - doručení na adresu (145 Kč)

  • doprava s doručením na adresu,
  • po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
  • v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr, nebo Vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení,
  • kontakt na dopravce: +420 216 216 516.

Zásilkovna (79 Kč)

  • osobní převzetí na více než 5000 výdejních místech Zásilkovny v rámci celé ČR,
  • vaše zásilka na Vás bude čekat 7 kalendářních dnů, na některých výdejních místech si můžete prodloužit dobu uložení balíčku až na 21 dní přes aplikaci Zásilkovna,
  • na některých výdejních místech můžete dobírku uhradit i platební kartou,
  • po předání zásilky přepravci Vám přijde mail o stavu zásilky,
  • jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat emailem a SMS zprávou a zároveň dostanete heslo, kterým je třeba se  prokázat při vyzvednutí balíčku,
  • balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit, případně jej vrátit zpět, pokud Vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat,
  • kontakt na dopravce: +420 216 216 516.

vyhoda2_1 (1)  Způsoby platby  vyhoda2_1 (1)

Vyberte si z několika možností ověřených způsobů platby a uložte si bezpečně Vaši kartu pro ještě jednodušší nákup. Pro ty opatrnější nabízíme platbu na dobírku za 30 Kč.

Online platba kartou (ZDARMA)

  • nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby - zcela bez poplatků,
  • podporujeme platbu kartami Visa a Mastercard,
  • citlivé údaje vaší karty jsou v bezpečí mezinárodní společnosti, která platby zprostředkuje.

Online bankovní převod (ZDARMA)

  • platba je jednoduchá a bezpečná,
  • rychlý platební příkaz Vás po dokončení objednávky přesměruje do Vašeho internetového bankovnictví, kde po zabezpečeném přihlášení můžete jednoduše odeslat předvyplněný platební příkaz.

Platba na dobírku (30 Kč)

  • částku za Vaši objednávku zaplatíte přímo přepravci při převzetí zásilky nebo v rámci osobního odběru,
  • platba na dobírku je zpoplatněna částkou 30 Kč.

Ostatní platební metody (ZDARMA)

  • GoPay peněženka - okamžitá platba přes vaši elektronickou peněženku,
  • Bitcoin - okamžitá platba virtuální měnou Bitcoin,
  • Google Pay - okamžitá platba přes elektronickou peněženku,
  • SMS platba - stržena z kreditu nebo přičtena k tarifnímu vyúčtování.

vyhoda3 (1) Vrácení a reklamace  vyhoda3 (1)

Nesplnil dodaný produkt Vaše představy? Nezoufejte, i to se může stát. Do 31 dní nám ho můžete bezplatně vrátit a my Vám zašleme peníze zpět. Podrobné informace najdete v našem reklamačním řádu.

Postup při vrácení a reklamaci

      • vyplňte následující elektronický reklamační formulář; je to jednoduché, rychlé a díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce,
      • pečlivě zabalte vracený produkt tak, jak byl zabalen, když Vám přišel od nás, a do balíčku prosím přiložte i papírovou objednávku, která Vám byla doručena spolu se zbožím, abychom Vás dokázali rychle identifikovat,
      • v případě, že jste si v elektronickém reklamačním formuláři jako způsob zpětné dopravy vybrali podání přes výdejní místo Zásilkovna.cz, tak Vám v potvrzujícím mailu přijde ID kód k odeslání zásilky, který jen nadiktujete při jejím podání na vámi vybraném výdejním místě při předávání balíčku,
      • pokud jste si vybrali, že si zpětnou dopravu zajistíte sami, tak nám prosím řádně označený a zabalený balíček pošlete na následující adresu:
        OLA LC s.r.o., Ulice Maloveská 5724, 984 01 Lučenec
        VRÁCENÉ ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU!
      • o tom, co se děje s Vaší vrácenou nebo reklamovanou zásilkou a v jakém je stádiu vyřizování, se dozvíte prostřednictvím automatických zpráv, které Vám budou v průběhu celého zpracovávání Vašeho případu průběžně chodit na Váš email.