Možnosti dopravy
Díky tomu, že spolupracujeme s více dopravci, si můžete vybrat přesně ten způsob doručení, který vám vyhovuje.
Výše poštovného závisí na způsobu platby a doručení.
Dopravce |
Cena dopravy
(objednávka do 1600 Kč)
|
Cena dopravy
(objednávka nad 1600 Kč)
|
---|---|---|
Zásilkovna - osobní odběr | 59 Kč | Zdarma |
Česká pošta - Balík Na poštu | 79 Kč | 79 Kč |
Česká pošta - Balík Do ruky | 99 Kč | 99 Kč |
Zásilkovna - doručení domů | 99 Kč | 99 Kč |
Kurýr PPL | 99 Kč | 99 Kč |
Kurýr FOFR | 295 Kč | 295 Kč |
Zásilkovna - osobní odběr
- osobní převzetí na více než 5300 výdejních místech Zásilkovny v rámci celé ČR
- vaše zásilka na vás bude čekat 7 kalendářních dnů. Na některých výdejních místech si můžete prodloužit dobu uložení balíčku až na 21 dní přes aplikaci Zásilkovna
- na některých výdejních místech můžete dobírku uhradit i platební kartou
- po předání zásilky přepravci vám přijde mail o stavu zásilky
- jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat emailem a SMS zprávou. Zároveň dostanete heslo, kterým je třeba se prokázat při vyzvednutí balíčku
- balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit, případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat
- kontakt na dopravce: +420 216 216 516
Česká pošta - Balík Na poštu
- zásilka vám bude doručena na vybranou pobočku České pošty
- Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS a e-mailu o připravenosti vaší zásilky k vyvednutí
- součásti této SMS zprávy bude kód, který slouží pro vyzvednutí zásilky
- platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty
- zásilky jsou obvykle uloženy na poště po dobu 7 dnů
- kontakt na dopravce: +420 210 123 456
Česká pošta - Balík Do ruky
- Česká pošta vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
- v den doručení se s vámi spojí Česká pošta SMS zprávou s upřesňujícimi informacemi
- v případe, že doručení zásilky nebude úspěšné, bude Vaše zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty
- platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty
- obvykle jsou zásilky doručovány prostředictvím České pošty do 1-2 pracovních dnů
- kontakt na dopravce: +420 210 123 456
Zásilkovna domů
- doprava s doručením na adresu
- po předání zásilky přepravci vám přijde mail o stavu zásilky
- stav vaší zásilky můžete sledovat i přes aplikaci Zásilkovna
- v den doručení vás bude kontaktovat kurýr, nebo vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení
- kontakt na dopravce: +420 216 216 516
Kurýr PPL
- doprava s doručením na adresu
- PPL vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
- v den doručení se s vámi spojí řidič PPL SMS zprávou s upřesňujícími informacemi
- v případě, že doručení zásilky nebude úspěšné, bude Vaše zásilka uložena v nejbližším PPL Výdejním místě
- platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty
Kurýr FOFR
- doprava s doručením na adresu
- přepravce pro nadrozměrné zásilky jako například garnýže a velké koberce
- FOFR vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
- v den doručení se s vámi spojí řidič FOFR SMS zprávou s upřesňujícími informacemi
- platbu dobírky je možné realizovat pouze v hotovosti
- kontakt na dopravce: liší se dle PSČ místa doručení, kontakt můžete vyhledat zde