Možnosti dopravy

Díky tomu, že spolupracujeme s více dopravci, si můžete vybrat přesně ten způsob doručení, který vám vyhovuje.
Výše poštovného závisí na způsobu platby a doručení.
 
Dopravce
Cena dopravy
(objednávka do 1600 Kč)
Cena dopravy
(objednávka nad 1600 Kč)
Zásilkovna - osobní odběr 59 Kč Zdarma
Česká pošta - Balík Na poštu 79 Kč 79 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky 99 Kč 99 Kč
Zásilkovna - doručení domů 99 Kč 99 Kč
Kurýr PPL 99 Kč 99 Kč
Kurýr FOFR 295 Kč 295 Kč

 

Zásilkovna - osobní odběr   

  • osobní převzetí na více než 5300 výdejních místech Zásilkovny v rámci celé ČR
  • vaše zásilka na vás bude čekat 7 kalendářních dnů. Na některých výdejních místech si můžete prodloužit dobu uložení balíčku až na 21 dní přes aplikaci Zásilkovna
  • na některých výdejních místech můžete dobírku uhradit i platební kartou
  • po předání zásilky přepravci vám přijde mail o stavu zásilky
  • jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat emailem a SMS zprávou. Zároveň dostanete heslo, kterým je třeba se prokázat při vyzvednutí balíčku
  • balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit, případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat
  • kontakt na dopravce: +420 216 216 516

Česká pošta - Balík Na poštu  

  • zásilka vám bude doručena na vybranou pobočku České pošty
  • Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS a e-mailu o připravenosti vaší zásilky k vyvednutí
  • součásti této SMS zprávy bude kód, který slouží pro vyzvednutí zásilky
  • platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty
  • zásilky jsou obvykle uloženy na poště po dobu 7 dnů
  • kontakt na dopravce: +420 210 123 456

Česká pošta - Balík Do ruky   

  • Česká pošta vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
  • v den doručení se s vámi spojí Česká pošta SMS zprávou s upřesňujícimi informacemi
  • v případe, že doručení zásilky nebude úspěšné, bude Vaše zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty
  • platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty
  • obvykle jsou zásilky doručovány prostředictvím České pošty do 1-2 pracovních dnů
  • kontakt na dopravce: +420 210 123 456

Zásilkovna domů   

  • doprava s doručením na adresu
  • po předání zásilky přepravci vám přijde mail o stavu zásilky
  • stav vaší zásilky můžete sledovat i přes aplikaci Zásilkovna
  • v den doručení vás bude kontaktovat kurýr, nebo vám bude zaslán email od přepravní společnosti s přibližným časovým intervalem doručení
  • kontakt na dopravce: +420 216 216 516

Kurýr PPL   

  • doprava s doručením na adresu
  • PPL vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
  • v den doručení se s vámi spojí řidič PPL SMS zprávou s upřesňujícími informacemi
  • v případě, že doručení zásilky nebude úspěšné, bude Vaše zásilka uložena v nejbližším PPL Výdejním místě
  • platbu dobírky je možné realizovat jak v hotovosti, tak pomocí platební karty

Kurýr FOFR   

  • doprava s doručením na adresu
  • přepravce pro nadrozměrné zásilky jako například garnýže a velké koberce
  • FOFR vás bude informovat e-mailem den před plánovaným doručením zásilky o plánovaném termínu doručení
  • v den doručení se s vámi spojí řidič FOFR SMS zprávou s upřesňujícími informacemi
  • platbu dobírky je možné realizovat pouze v hotovosti
  • kontakt na dopravce: liší se dle PSČ místa doručení, kontakt můžete vyhledat zde