Vrácení a reklamace

Nesplnil dodaný produkt Vaše představy? Nezoufejte, i to se může stát. Do 31 dní nám ho můžete bezplatně vrátit a my Vám zašleme peníze zpět. Podrobné informace najdete v našem reklamačním řádu.

Postup při vrácení a reklamaci

  • spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele
  • vyplňte následující elektronický reklamační formulář; je to jednoduché, rychlé a díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce,
  • pečlivě zabalte vracený produkt tak, jak byl zabalen, když Vám přišel od nás, a do balíčku prosím přiložte i papírovou objednávku, která Vám byla doručena spolu se zbožím, abychom Vás dokázali rychle identifikovat,
  • v případě, že jste si v elektronickém reklamačním formuláři jako způsob zpětné dopravy vybrali podání přes výdejní místo Zásilkovna.cz, tak Vám v potvrzujícím mailu přijde ID kód k odeslání zásilky, který jen nadiktujete při jejím podání na vámi vybraném výdejním místě při předávání balíčku,
  • pokud jste si vybrali, že si zpětnou dopravu zajistíte sami, tak nám prosím řádně označený a zabalený balíček pošlete na následující adresu:
    OLA LC s.r.o., Ulice Maloveská 5724, 984 01 Lučenec
  • VRÁCENÉ ZBOŽÍ PROSÍM NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU!
  • o tom, co se děje s Vaší vrácenou nebo reklamovanou zásilkou a v jakém je stádiu vyřizování, se dozvíte prostřednictvím automatických zpráv, které Vám budou v průběhu celého zpracovávání Vašeho případu průběžně chodit na Váš email.